Veelgestelde vragen
Antwoorden op vragen over Zwam Bestrijden
Zwam Bestrijden is graag transparant over de service van onze bestrijders. Heb jij een vraag over onze diensten, dan kun je het antwoord mogelijk in onderstaand vragenoverzicht terugvinden. Staat je vraag er niet tussen? Geen punt, want je kunt ons altijd nog bellen of mailen. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord.
Geen haast? Vraag een offerte aanSnel weer vrij van zwam?
1) Hoe kom ik in contact met een zwambestrijder in de buurt?
Voor een snelle afwikkeling van je vraag of probleem adviseren wij om telefonisch contact op te nemen met jouw lokale zwambestrijder (lokaal tarief). Deze deskundige, gecertificeerde bestrijder staat je direct te woord om alle vragen te beantwoorden. Ook 's avonds of in het weekend! Je kunt ook het contactformulier invullen voor het maken van een afspraak, voor een deskundig advies of een offerte.
2) Ben ik verplicht om een afspraak te maken na het invullen en versturen van het contactformulier?
Nee, je vult het contactformulier vrijblijvend in en dit verplicht je tot niets.
3) Wat zijn de kosten van het bestrijden van zwam?
Aanvragen voor een kostenbepaling voor het bestrijden van zwam doe je bij ons telefonisch of per mail. De lokale specialist komt de situatie ter plaatse inventariseren en beoordelen en komt dan met een behandelingsvoorstel tegen een vaste prijs inclusief btw.
4) Krijg ik garantie op de bestrijding van zwam via Zwam Bestrijden?
De bestrijders garanderen dat het bestrijdingsmiddel dat ze gebruiken vijf jaar lang zwam voorkomt. Let wel: dit betreft alleen hout dat daadwerkelijk door ze behandeld is. Voor nieuwe zwam elders of in nog onbewerkt hout bestaat geen garanties. De bestrijder zal je daarom mogelijk aanraden om onbehandeld hout preventief te laten behandelen tegen zwam.
5) Hoe gaat Zwam Bestrijden om met mijn persoonsgegevens?
Je gegevens worden alleen gebruikt om contact met je op te nemen. Zwam Bestrijden garandeert dat jouw gegevens niet aan derden worden doorgestuurd.